Gozde85 ben 2 Aydan beri sağarak veriyorum şu an 10 aylık. Ama düzenli sağmakta önemli. Bebeğin emzirdiği gibi olmuyor bi süre sonra kesiliyor ama siz ne kadar istikrarlı olursanız o kadar geç kesilir. En erken 2 en geç 4 Saatte bir sağmanızı öneririm. Bir yaşına kadar veririm inşallah. Bu arada bi önemli tecrübe vereyim size. Sağarak bir müddet sonra azaldığı için buzulla stok yapın. 3 ay diyorlar ama epey araştırdım 4-5 ay bozulmadan duruyor. Ben buzluda bi 100 poşet koymuştum. İlk sağdıcım zamanlar sütüm çoktu. Gittikçe azaldı. Şimdi buzlukta bir ay rahat idare edecek süt var. 1 yaşını garantiledim gibi. Sizde stok yapın derim.😊