Haticee_ Bugün 2. Gün ve hala karnım ağrıyo aynı adet ağrısı gibi belime vuruyor hatta normalmi bu yaşayan var mı? Hormonlu taktırdım bu arada
Elaninannesiiii Haticee_ bende hormonsuz taktırdım geçen ay günlerce çektim o ağırıyı. Normal bence canım
Elaninannesiiii Haticee_ aynen canım aynen ağlıyordum ağrıdan. Adetim de çok sancılı geçti normalde sadece 1. Günü ağrım olurdu bunu takınca nerdeyse bitene kadar oldu.