Haticelif 2.5 ağlık Bebeğim var,fena halde grip oldum özellikle baş ,sinüs ve halsizliğim var, önerilerinize talibim🙏🏻, bu arada bebeğimde biraz rahatsız macrol ve prospan kullanıyoruz
Duru2019 Haticelif Bebeğine geçmemesi için, maske kullan canım. Sende bol bol vitamin depola, bitki çayları iç. Sıcakta pek gitmiyor ama bala limon sıkıp kaşıkla, çok iyi geliyor.
AyseAlyamm Haticelif canım bal limon ılık su yap kendine . Elma ıhlamur kaynat iç nane limon da iyi gelir burun fis fisini da kullan . Evde sarımsaklı tarhana ya da tavuklu sarımsaklı bı çorba yapabilirsin kendine . Doktordan vitamin çinko takviyesi isteyebilirsin geçmiş olsun