Herkese merhaba. Doğum yapalı 1.5 ay oldu, düzenimi yeni yeni oturtmaya başladım ama o kadar çok gergin oluyorum ki herseye sinirleniyorum bunu herkese de yansıtabiliyorum ve çok üzülüyorum bu duruma. Böyle bir durum oldu mu nasıl basa çıkabiliyorsunuz stresle?