11 aylik bi bebegim var. gecen ay 1 agustosta adet o oldum. 4-5 ay oncede gecikmeler yasiyodum doktorum dogum sonrasi 35 gune kadar olman normal demisti. Ama 2 aydirda duzenli oluyodum. Bu ay yine geciktim ve hamile olmaktan korkuyorum. eşim ihtimal vermesede ben adet olmadigim icin diken ustundeyim. 2 gun once aksam karnim agridi ama sonra gecti. Suandada cok tedirginim. Kan vermek istemiyorum cikacak sonuctan korkuyorum pozitifse buna hazir degilim🤦🏻♀️ kan icin bikac gun daha beklemek istiyorum. Dusundukce mideme agrilar giriyo. Varmi boyle bisey basina gelen sonrasinda adet olan yada hamile oldugunu ogrenen ( gecen ay sadece 2-3 gun alerji ilaci ve 2-3 kere parol ictim baska bi ilacta kullanmadim onlar etkiledi desem )