Rav-Ebu farklı bir doktora daha danışmanızı tavsiye ederim , kızımın doktorunu sorduğum sorulara böyle gülüp alay ettiği için değiştirmiştik halbuki cok iyi bir doktordu ama ne sorsam gülüyordu alay ediyordu zaten lohusalık hali insan daha bi çaresiz hissediyor hastalık durumunda bi de doktorların böyle her seyi bilmek zorundaymışız gibi davranmaları beni çok kötü hissettirmişti…bebeğim ilk doğduğunda 1.hafta kontrolunde doğum kilosuna ulasamamıstı sarılık durumu vardı hastaneye yatıracaklardı bunun üzerine birde enfeksiyon kaptık ama sürekli emzirdim 1.ay kontrolünde dogum kilosundan 1.5 kilo fazla cıktı yani 3 haftada aldı bu kiloyu ayrıca bebekler fazla emdiklerini cıkarırlar sizin bebeğiniz muhtemelen çok emdiği için değil sütünüz yağlı olduğu için kilo alıyordur ve bu cok normal iyi bi şey bence anne sütünün hıç zararı olacağını düşünmüyorum özellikle yenidoğan döneminde her ihtiyacını emerek karşılıyor ilerleyen aylarda kilo alımı yavaslıyor emzirmeyi azaltmayın bence ☺️