Bebegim 9 aylik yaklasik 10 gundur emekliyor ve hizlaninca yada heyecanlaninca sanki nefesi zor aliyormus gibi derinden sesler cikariyor. Doktora gittik cigerlerini dinledi sorun yok geniz akintisi veya reflu olabilir dedi ama ben pek tatmin olamadim boyle bir durum yasayan oldu mu hic. Onun disinda gayet normal keyfi yerinde rahatsiz oldugu bi durumu yok