Mlk16 Üzerini örtmeyin bence benim oğlumda öyle havalar çok sıcak ama benim bulunduğum şehir 40 derece nin üzerinde hep sıcaklık klimayla oturuyoruz yatıyoruz 24 derece yaptım sabit artık terlemiyor zıbınla duruyor üzerini de serin olmazsa kolu bacağı örtmüyorum