Kızlar 2 hafta önce tüm vücut lazere başladım ilk seansımdı etkisini çok iyi gördüm tüyler falan dökülmeye başladı yaptıranlara bir soru soracaktım; 20-25 günde bir çağırıcam dedi estetisyenim ama burada bir arkadaşım 1.5 2 ayda bir gitmelisin tüyler uzamadan gidemezsin seansın biter tüylerin kalır dedi hangisi doğru anlamadım 20 günde bir yapıldığı zaman tüyler geri mi çıkar lütfen bilgisi olan yazabilir mi?