Oglum 2,5 Yaşında tuvalet eğitimine üç gün oluyor baslıyalı çişini yaptıgında sıkıntı yok yapıyor ama büyük tuvaleti icin korkuyor onu yapmıyor bu süreç normal mi sizler de yasadıysanız değer ne kadar süte böyle devam edicek tecrübelerinizi paylasırmısınız