Funda0138 Kızlar merhaba aranızda facebook kullanmasını bilen var mı eşimin facesine bakayım dedim msj yaz kısmında arkadaşı olmayan bir sürü kadın var bu neye göre sıralanıyor bilen var mı acaba konuşmuş msjları silmiş mi yoksa sadece bir öneri mi
ikiPrensesAnnesi20 Funda0138 benim eşimde de çıkıyor onlar ya bende niye cokiyo bilmiyorum ama onlara bakmadığını o kadar eminim ki
Cigdematasoy1995 Funda0138 ben konuştukları diye biliyorum. Çünkü benimde arkadaşım olmadığı halde mesajlar kısmında öneri diye çıkıyor ama onlar konuştuğum kişiler bişe satmak için falan vs.
etisekeri Funda0138 algoritma son ekleneden geriye doğru gider araladşaının arkadaşı yani,olabilir çıkabilir
Funda0138 Ben de de açık ama msj gelse bana da gelmez mi hiç anlmadıgım için bakmıyorum sürekli açık ama tlfnumda