Annesininguzelkizi Kızlar bir sorum olacak 14 gün oldu doğum yapalı sezeryan yerimde dünden beri ağrı ve acı oluyor ara ara normal mi kaç günde tamamen geçiyor
Madamemom Annesininguzelkizi 2 yıl olacak aynı devam bacım ara ara yanar acır sızlar arada bir kaşınır arada bir kızarır normal dedi doktor