Bebeğim 45 günlük doğduğundan beri bir gözü pınar tıkalıymıl sürekli akıyor iki kere doktora götürdüm masaj yapıcaksın dedi damla verdi cildi çok hassas kıpkırmızı oldu gözünün önü sanki vurmuşum gibi içim gidiyo dokundurmuyo masaj yapayım çok ağlıyor ama çok akıyor kirpikleri birbirine yapışıyor başına gelen varmı napmam gerekiyor geçiren varmı ağlıyorum lütfen yardım edin