balcicegin_annesi Altı temiz karnı TOK ama çok mızmız ben anlamadım nedir derdi ☹️ 26 günlük olduğu için oyundan da anlamıyor arada gazı oluyor ama ha birede alttan üstten bırakıyor hani? Böyleyken bebeklere ne yapılır kızlar ?
HaticeY balcicegin_annesi bende bekleyeyim burda aynısı bizde de var gece uyuyacağı zaman bile mızmızlanıyor ya kucağımızda bile durmuyor bazen. 30 günlük bu arada
NazlininAnnesi balcicegin_annesi benim kızım 2 aylık böyle durumlarda rahatsız değilse ya uykusu oluyo yada aynı şekilde durmaktan sıkılıyo. Kucağıma alıp evde bi odaları dolaşıyoruz susuyor. Eğer uykusu varsa uyutuyorum zaten. Birde yenidopan bebek çacuk yoruluyor. Ort 45 dk 1 saat de bir uyutmak gerekiyor mutlaka. Aksi halde uyutman gereken zamanı az geçti mi bi daha uyumuyor uzun süre daha huysuz oluyorlar. Ne kadar uyku o kadar mutlu.
Tuba8406 balcicegin_annesi ilk 3 ay bebekler dogduklarinin bile farkında değiller al kucağına sakinlestir istediği şey o onun orda huzur bulur kalp atışın rahatlatır belki bunu dene bir süre bu böyle olabilir her ne kadar sen herseyini yerine getirsende meselâ karnı toksa bile surekli emmek isteyebilir bunlar normal seyler yani
Nereidd balcicegin_annesi bence tamamen deneme yanılma ☺️ Meme, uyku, gaz 😁 zamanla anlıyorsunuz ama daha çok küçükmüş ( bu arada %90 meme😁 çünkü uyku da olsa gaz da olsa hepsine yardımcı oluyor, açsa zaten meme 😁)
Sydbll Biz de 22 günlüğüz emziriyorum gazını alıyorum biraz zor gazını yapıyor ama çıkıyor yine de. Tuvaletini de yapıyor ama hep birlikte ağlama hali nasıl tutcapımızı ne yapacağımızı şaşırıyoruz. Sallanan dedim ama sallamaya başladım sussun diye
balcicegin_annesi [bilinmeyen] araştır deniliyor ama onca seyden akıl mı kalıyor araştırmaya bide her araştırma bana güvenli gelmiyor burda en azından bunu yaşayıp atlatan bi çok insan var.
Bebegimm Uykusu gelmiş olabilir ilgide bekleyebilir senin kokunu istemiş olabilir konuşmanı güldürmeni istemiş olabilir benim bebeğim mesela doğdu doğalı hep karşısındakinin konuşmasını çok sever dinler bide bizde ilk torun yeğen olunca herkes onla konuşuyordu çokta hoşuna gidiyordu ağlıyorsa susardı gülücükler atardı ilk ayında dolaştır biraz sarıl öp canım bol bol
Ceylan balcicegin_annesi kundaklayıp uyut canım karnını sırtını bacaklarını zeytinyağıyla masajla yumuşat rahat uyur