Hanımlar merhabalar, oğlum 2.5 aylık bu sabah kakasında siyah parçalar olduğunu gördüm. Kakası normal renginde sadece siyah siyah böyle yumuşak kıvamlı parçalar vardı. 2.defa altını değiştirdiğinde hafif kırmızımsı bi şey gördüm ve hemen doktorumuza gittim. Oğlumun keyfinde sıkıntı yok şükür, doktorumuz keyfi yerinde dışkıda gizli kanama parazit testi yapalım ama bence gıda alerjisi var dedi. Test yapıldı parazit çıktı ama korkulacak boyutta değil hafif var probiyotik ve antibiyotik kullanalım dedi. Bana 2-3 ay boyunca süt ve süt ürünleri tüketme, fıstık kaju kivi gibi alerjik besinler yeme dedi. Şimdi yine değiştirdim altını hala devam muhtemelen bikaç gün daha sürecek. Başına gelen var mı? Nasıl atlattınız? Görseli atmıyorum tiksinenler olur diye… benimle paylaşır mısınız sürecinizi?