Kızım doğduğunda etraftaki insanların da gazıyla 8 aylık olsun hemen gece emmesini keseceğim diye artistlenip duruyodum😂 sonra ihtiyaç olmazsa kesmem istediği kadar emsin dedim ama uzun zamandır ciddi sıkıntı vermeye başladı şu anda 8 ay 4 günlük ve sabaha kadar memede durmak istiyo doğru düzgün emmiyo da bilirsiniz alışkanlıktan ibaret. Bıraktırsam kıyamıyorum bıraktırmasam sabaha kadar her yerim ağrıyo ne o uyuyabiliyor ne de ben üstelik o bide gündüz uyumak istiyo tamamen düzeni alt üst oluyo sanki çok varmış gibi. Şu anda 9-10 aylık olunca gece beslenmesini bıraktırıcam diye niyetlendim ama acaba çok acıkır mı sizce nasıl olur bırakabilir mi tecrübelerinizi yazar mısınız 🤯