Bebeğim 2 gün sonra tam 9 aylık olacak . Uzun zamandır mırıldana şekinde anne diyordu . Bugün birkaç kez almamı isterken anne diye seslendi . Uyku öncesi sohbet ederken anne de bakalım diye sordum ve gayet bilinçli anne dedi 🤩 birkaç kez tekrar sordum hepsinde cevap verdi anne diyerek . çok tatlı, ses tonuna eridim 🥰 o esnada videoda çektim . Kayıt altına almış oldum 🙏 çok mutluyum . Normalde mırıldanmanın tekrarı olarak baba der bebekler. Sizin bebişler ilk ne zaman bilinçli olarak anne dedi 💐