5+28 den selamlar. Çığlık atmayı öğrendi. Deli deli bağırıyor 🤣🤦♀️1 ay olacak ve git gide çığlığı güçleniyor. Ek gıdaya geçiş yaptık. Pek iştahlı diyemem. Anne sütü alıyor. Onuda aman aman ben zorla verirsem emmiyor. Biberonla alıştırma bardağıyla su içmeyi öğrenemedi. Kaşıkla ya da çay bardağıyla içiyor. Pek iştahımız yok her gıdada ne yapacağım. Bilemiyorum. Sırf çene ba ba , de de agu birkaç hece çıkarıyor. Gel gel, bay bay, alkışı biliyor. Yuvarlanana Yuvarlanana evi geziyor. Bol çığlıklı🤣🤣sizde durumlar nasıl?