İkiz bebeklerim için babybjörn marka ana kucağı almıştık, 15 günlük iken başladık kullanmaya 7 ay olana kadar aktif bir şekilde kullandık, şuan 10 aylık olmak üzereler, emekliyorlar, sıralıyorlar, çok ilgi göstermiyorlar sanki artık ana kucağına. Siz kaç aya kadar kullanabildiniz? Bundan sonra kullanılır mı? Duruma göre satmayı düşüneceğim.