Gnc27 Merhaba 4 aylık olmamıza 4 gün kaldı ..emmeme ,huysuzluk şikayeti ile dr a gittik alt ve üstte diş çıkmak üzere dedi ..erken olabiliyormuş böyle ..var mı bebişi bu ayda diş Çıkaran?😩
Meloakar Gnc27 benim bi arkadaşım 3 aylıkken çıkarmıştı bebeği bi sorun olmuyor ama erken dökülüyormuş sanırım erken çıkınca
Meloakar Benim bebeğim de çok huzursuz emmiyor eller hep ağzında sinirleniyor salya çok akmaya başladı sizde belirtiler ne acaba
Gnc27 Meloakar aynı belirtiler ..hiç emmek istemiyor kucağıma gelir gelmez bağırıyor ..mama denedim aç kalmasın diye onu da almadı .eli devamlı ağzında ve salya var ..hırsla elini emiyor sinirleniyor..
Meloakar Gnc27 evet aynen öyle benimki de bende doktora gideyim o zaman rahatlaması için bişey verdi mi