Merve1504 bana doktorum vw ebem önermedi (ama bazı doktorlar da öneriyor karışık bi konu )ebe ablanın verdiği örnek hoşuma gitti stress topu gibi düşün sıktığın zaman üstten sıkışır ama alttan o top bi şekilde çıkar rahminde öyle karnın sıkılaşır ama rahmin kasların alttan şişer ilerde daha büyük sıkıntıya yol açar dedi hiç takmadım bu yüzden zamanla geçiyor şuan 4 aylık olduk tabi biraz kaldı oda sporla geçecek başlayabilirsem inşallah