Ozlem2904 bı hafta önce de özel bolgesinde aşırı derece de kızarıklık vardı sonra dediğiniz hipokort kremi oraya verdi orda da pek faydasını görmedim. Bepanthol pişik kremi iyi gelmişti. Sonra bu boynu meydana çıktı. Geçen hafta sinek ısırığı gibiydi fucidin krem vermişti o kizarikliklar geçti. Şimdi böyle bişe çıktı. Bende anlam veremiyorum. Yarın eczaneye danisicam