Busradoga 3 gün bebegim ateslendi serum vurdular, ates düşürücü verdiler antibiyotik vermediler. En son test yaptik pozitif cikti. Oysa 2 doktor bogaz enfeksiyonu demisti. Test yaptirmadan antibiyotige karsiyim.ben bosuna icmis olacakti. 3 gun sıkı takiple atlattik şükür simdi toparlaniyor 1 hafta geçti uzerinden. Ates varsa test yapilmali diye düşünüyorum. Tabi ilk gun test yapmadilar siye banada bulasti covid