Hilal_muhammed25 Merhabalar . Bebeğinizin çok fazla gazı var mı? Yada kakasında mukus gibi durum? Benim bebeğimde aynıydı doktor ilk reflü olabilir dedi şurup verdi geçmeyince reflü değil besin alerjisi dedi şu anda 1 yaşında alerjimiz devam ediyor :) bizde ilk başlarda sadece kusma durumu vardı her emmeden sonra sürekli kusuyordu umarım değildir tabiki 😊