aaayazgc Kizlar var mı böyle olan anneyle bebek arasında kan uyuşmazlıği sarılığa sebep midir 14 günlük hala sarilik yüksek
sevgikelebegi aaayazgc benimde annem babam pozitif ben negatif bişey olmaz merak etme sarılık için bol bol emzir mama takviyesi yap gerekirsr
Selma-aygun37 aaayazgc eşimle ben pozitif kzim negatif en ufak bi sarılık olmadı bol bol emzirdim sadece
Abcde12 aaayazgc evet bizimde öyle biz anne baba pozitif kızım negatif yenidoğdunda sırf bu kan uyuşmazlığından sarılık oldu.size tavsiyem bol bol emzirin ben hiç bırakmadım ilk zamanlar sütüm olmadığı halde hep memede tuttum çok şükür çabuk atlattık Rabbım size şifa versin dilerim fazla uzamadan geçer.
aaayazgc Kbrygthan13 bişey yapıldı mı peki bunun için yoksa sarılığın kendi kendine geçmesi mi beklendi
gocebebirbayan sevgikelebegi benimde annem babam pozitif ben negatif Belli belli. Gördük az önce zaten
Dilaylaa Kab uyuşmazlığı sarılığı daha inatçı oluyor ve daha çok dikkat etmek gerekiyor beslenmesini şuan saat başı yapmalısınız . Bizdede vardı iki gün yoğun bakımda kalıp ışık tedavisi gördü kızım. Süte artı olarak mutlaka mama yaptık biz .