Sevo-0667788 Kızlar erkek bebeğim var ama 3 kere 4 kere emziriyom ama doymuyo ağlıyo tek göğsümden emdiriyom öbür göğsümün ucu olmadığından sağıyorum onuda şırıngayla veriyorum dil bağı var çocuğumda ondan dolayı ememiyo olabilirmi kızlar 18 günlük daha
Zeynep_mom Sevo-0667788 evet canım benim bir arkadaşın bebeğinde var kestirmek istedi kestirmediler 6 aya kadar dil uzarsa düzelir dediler. Dil bağından dolayı ememiyor kuzum
Elisamlila Sevo-0667788 benimkinin dil bağını 1 haftalikken kestiler. İsterseniz çocuk genel cerrahla konuşup bebeğe göre kesip kesilemeyecegini söylüyorlar . Bizimki dilinin tam ucuna kadar geliyordu şuan düzeldi
Mukemuke Ucunu emiyor olabilir mi canım? Ucunu emiyorsa ucu baskılandığı için süt kanalları tıkanır süt akışı azalır. süt gelmesede emmeye devam eder emzik gibi.
Elisamlila Sevo-0667788 hayır narkoz falan almadı direk gözümüzün önünde dilinin altına damla damlattiı sanirim uyussun die sonra makasla kesti . Ağlama falan olmadı çok küçüktü zaten 3 gün temizliğini yaptık.
Elisamlila Sevo-0667788 benim diğer gogsumun de ucu ice donuk komple ortası yarık gibi duruyor ilk başlarda orayı hep slikon gogus ucuyla verdim emmesi kuvvetlerince ara ara hep çıplak teklif ettim gogus ucu çıkarıcı ile hemen çekip cocugun ağzına verdim Bi gün tuttu tabi surekli ilk başlarda veremediğim için gogus boyutu farkı oldu biri küçük biri büyük oldu olsun artık ordanda eme bildiği kadar emiyor