Kızım 14 aylık. Bir yakınımla aynı doktora götürüyoruz kontrole. Onun bebeği 15 aylık ve kontrole götürdüklerinde ona bağışıklık sistemini güçlendirmek için balık yağı vermiş, bir de losyon vermiş yine bağışıklığı güçlendirici. Daha önce covid geçirdiği için tekrar olmamasına dikkat et ve bunları kullan demiş. Bizimkine neden vermedi acaba? Benim bebeğim de covid geçirdi. En son geçen ay ateşlendiğinde götürdük ama hiç böyle bir şey söylemedi. Arkadaşımın doktorla ekstra bir tanışıklığı var dışarıdan. O yüzden onunla daha iyi ilgilenmiş olabilir mi bilemedim. Doktora sormalı mıyım sizce? Sizin bebekleriniz kullanıyor mu balık yağı, kullanıyorsa hangi gerekçeyle verdi doktor?