Emir_mom winterwitch Sarılık en son gözlerden gider demişti doktor bizede 3 aylıkken tamamen düzelmişti çok şükür 🙏🏻 Sıkıntı etmeyin bol bol emzirin idrarıyla atar inşallah 🌸
Aslmom Uzayan anne sütü sarılığımız vardı bizimde, ikinci ayına girdiği gün gözle görülür bir beyazlama oldu 2-3 gün içinde de tamamen kayboldu sarılığı içiniz rahat olsun zamanla geçiyor 🙂
aaayazgc Kaç günlük benimki de 14 günlük sarılığı yüksek çıktı gene hatta kan aldı sonuca göre yatirabiliriz dedi
hatkaycum Canınızı sıkmayın kızlar benim bebeğim 5 günlükken değeri 18 lere çıkmıştı 1 gün hastanede kaldık sonra sık sık anne sütü mama şeklinde devam ettik. 3.ayda tamamen geçmişti sarılığı önemli olan sıvı alması birtek idrarla atılıyor bilurabin