Duru2019 melike0411 Kimisi süt bitene kadar diyor, kimisi sırayla diyor canım. Ben sırayla veriyorum, ikisini de emiyor...
Tosuntugce melike0411 bende sırayla veriyorum 10 dk emiyor zaten fazla emmiyor bi 10 dk biri bi 10 dk diğeri derken öyle gidiyor yoksa diğer türlü çok ağrı yapıyor şişiyor
Damladogann melike0411 canım ilk zamanlar göğüs terbiye olana kadar sıraya emzirmek gerekiyormus göğüs terbiye olduktan sonrada bı göğüs bitene kadar emzirmek gerekiyormus ki bebeği yağlı sütü emebilsin.emzirme danışmanindna duymustjm
Rhk01 Memedeki süt bitene kadar diğerine geçme sütün kilo aldıran kısmı son kısım olan yağlı kısımdır.. sen tam yağlı kısma geçecekken diğer memeye geçersen çocuk sadece doyar kilo alımı yetersiz olur.. ve çocukları robot gibi 10dk 10 dk biri diye şartlamak yanlış siz yemek yerken 10 dk vaktin var diyip tabağınızı önünüzden alsa nasıl hissedersiniz...her emmede en son hangisindn emdiyse dierini verirsin.. önceden 10-10 dedi hastanedeki ebeler onları dinledim çocuk 800 grm aldı ilk ay şimdi kendi bildiğim gibi yapıyorum dün doktordaydık 1700 gram almıştı 1 ayda Maşallah 🧿
Pdr Gece genelde tek meme emip uyur uyandığında diğerini veriyorum. Gündüz sürekli iki meme arası tur attırıyorum.
esilamerveker Benim hemşirem şöyle söylemişti. Sağdan emzirdiğin zaman ikinci emzirmeni yine sağdan ver. Sonra soldan verirsin. Dördüncü emzirmende yine soldan. Ben öyle yaptım kilo almaya başlamıştı KIZIM. İkinci emzirmende göğsünde yağlı süt kalıyormuş o kilo yapıyormuş