kayraninannesiiii erken doğmadı canım onla alakalı değil 36 da normal kordon varsa bide gel git çocuk insin diye dokunup durdularsa onla da alakalıdır bende yaşadım 8 günümüz hastane de geçti sürekli serum takiliydi sıvı kaybetmemesi amaçlı ve kuvezde değil benim yanımdaydı beraber kaldık şükür kalktı da senin yaşadığını eşimin arkadaşı da yaşadı çıkardılar hastaneden bebek zap zayıftı ne verdikleri ne yaptıkları belli degilid bilgi de vermediker evde cocuk simdi gercekten toparladi kendine geldi ne yaptiklari bile belli degil bilgi vermeyen yerde durmayin asla