ElizSare53 Kızlar bebeğim yaklaşık dört saattir cıs yapmıyor bezi tertemiz başına gelen var mı endişeleniyorum bu arada bebeğim kız
QueenMommm ElizSare53 of benim kızımda öyle bazen güzel yapıyor bazen yapmıyor daha bu saate kadar gecedeki bezi değiştirdim düşün
RBeyz ElizSare53 Bence sıcaklardan dolayı olabilir zaten terleme yoluyla atıyor olabilir,benim kızımda çok az yapıyor bu sıralar babam bu şekilde yorumlamisti çocuk doktoru kendisi
ElizSare53 QueenMommm biz de görev için şırnağa geldik dün burası cok sıcak bişey olur diye korkuyorum
QueenMommm ElizSare53 ya benim kızım tişörtle gezdiriyorum sadece sık sık emiyo belki su içse ah Su iciremiyorum
ElizSare53 Tasfamily sadece ince zıbın giyiyor.sabahları yıkıyorum gün içinde de sıkcak ellerini ayaklarını yıkıyorum