Bebeğim 43 günlük sabah 8 den sonra hiç uymuyor kesik kesik uykusu akşam 7 ye kadar toplamda 2 3 saat uyuyor mama ile besleniyor gazdan olduğunu düşünüyorum gazını çıkartıyorum ama sürekli ıkınıyor ağlıyor karnına dokununca zinco gaz damlası kullanıyorum faydasını görmedim masaj yapıyorum oda işe yaramıyor bacak hareketleride aynı şekilde başka yapabileceğim bişey var mı tecrübeli anneler yardımınızı bekliyorum nasıl rahatlatabilirim