Merhaba güzel anneler..
Size bir şey sormak istiyorum? Ben kendime ait bir dükkan açmak istiyorum.Ayakkabı, bebek ya da bayan giyim gibi… Aranızda açan ya da tanıdığı olan var mı? Nasıl oluyor? Nasıl ilerliyor? Bilgi verebilirseniz çok sevinirim .🙏Şimdiden cevap verenlere teşekkür ederim.❤️