Asya4 Bizim gaz sorunumuz hep var ama hala rahatsız ediyor bir kere emiyor üstten beş kere gaz çıkartıyo alttan sesli gazları çok fazla özellikle gece belli rahatsız ediyor onu gaz damlasınk bıraktım artık işe yaramadı gece yüzüstü yatıyor ama saatte bir kalkıyor kucağıma aldığım anda uykuya devam gaz için ne yapabilirim bide bu uyku için tavsiyeleriniz var mı popoda çatlakta var oda ağrı yaparmış krem kullandık ama pek fayda etmedi sulu kaka da yaparmış çatlak öyle demişlerdi
Asl_yldz Benim bebekte öyle hep ıkınıyor uyurken bile kaç aylık sizinki benim oğlan 2 buçuk aylık bize de gaz damlası fayda etmedi