13 bucuk aylik kizim 12 gündür ishal yani sulu da degil aslında ama ama baya cıvık ve gürültülü kaka yapiyor istah da cok ama keyfi cok yerinde doktor bir sey de yapmıyor ishal için patates muz ver diyo ama yemiyo onları da yaşayan bilen fikri olan var mi ishal bir hastalığın falan belirtisi olabilir mi diye korkuyorum gunde 3 kez yapiyor bu arada