Duruonur Arkadaşlar dün akşam sol göğüsümde ağrı başladı hani uzun süre emzirmezsinde taş gibi olur ağrır ya onun gibi,ama emziriyorum ona rağmen geçmedi hala ve hafifte ateş yaptı.sebebi ne olabilir acaba başına gelen varmı?
esrasglk Duruonur Evet hemde 2 gün düşmedi ateşim 🤦🏻♀️ Emzirmek yetmiyor maalesef. Göğsünüzü sağın mastit olur yoksa benim mastit olmuştu antibiyotik kullandım ve sağdım geçti çok şükür 🙏🏻
Duruonur esrasglk hangi bölüme gittiniz doktor için,düzenlide emziriyorum ama neden oldu anlıyamadım 😕
esrasglk Duruonur Kaç aylık bebeğiniz ? Göğüsteki sütü tam bitiremediği için oluyor canım. Genel cerraha gitmiştim
mimarsub Duruonur Genel cerrahiye gidiliyor mastit için. Evde kendiniz de muhakkak sağın göğsünüzü masaj ve sıcak kompres yapın. Kitle oluştuysa o kısma özellikle
Duruonur esrasglk 3 aylık cnm 2 saatte bir emiyor,eğer uykulu değilse yarım saat emiyor.bakalım gidicem doktora bende yoksa bu ağrı çekilmiyor :(