Kızlar bebeğim 8 aylık ücretsiz izindeym biraz kendini toparlasn sonbahar gibi başlarım diyordum fakat şimdi çalışsam bana iyi gelecek farkındayım ama bebeğime kıyamıyorum çünkü bakıcı tutacağım ve bölgede bakıcılar evimde bakmıyorlar kendi evlerinde anca bakmayı kabul ediyorlar içime sinmiyor maddi olarak geçiniyoruz şükür borcumuz falan yok ama geleceğe dair yatırım da yapamıyoruz en azından ben çalışırsam benim maasimla birikim yapabileceğiz siz olsanız ne yapardınız çok kararsızım 😵💫😰