8,5 aylık bebeğim var. Gece max 2 saat uyuyor. Emzik normalde alıyor ama gece kabul etmiyor ağlıyor da ağlıyor uykusu açılmasın diye mecbur emziriyorum böyle bi kısır döngüye girdik. Bir de aç mı acaba diye hep şüphe ediyorum. Ne yapmam lazım gece beslenmesi nasıl bıraktırılır? 🥲