Kizlar ben 4 ayda 10 kg verdim ama yiyorum yani sabah ve aksam erken saatlerde yiyorum ekmek tatli gece de yatmadan cikolata 2 fanta mutlaka icerim yani normalde gece cok yerdim onu yemiyorum sadece 1 saatte yuruyorum haftanin 4 5 gunu vermem gereken 15 kg daha var sizce nasil daha hizli vermek icin diyet yapayim mi yoksa bole gider mi bundan once 52 kg idim sanirim dogum kilolarim kendiliginden gidiyor yeme aliskanligimi bozmadim cunku zayifken daha cok yerdim aksine