OnurToprak Merhaba arkadaslar Bugun 4. Ayımıza gırdık. Bırkac gundur süreklı katılarak sebepsız aglayan uykuya cok zor gecen bır bebeğim var.. hiç böylr degıldı. Kakasını yaparken de epey ağlıyor ama kabız degıl. Nasıl oyalayacagımı bılemez durumdayım, sizler neler yapıyorsunuz..
Gegimasal OnurToprak bizde aynıyız ve 25 gün devam edicek daha çok emmek az uyumak ve huzursuz bol bol okuyorum sakinleşiyor ve mutlu anne mutlu bebek modu yapıyorum.
merveozcan Hadi geçmiş olsun ☺️ hoşgeldin 4. Aya atak ayına. Hiçbir şekilde avunmuyo sabır iste allahtan ben dişlerimi sıka sıka bi hal oldum artık inşallah son 10 gün tek umudum 4. Ay bitince düzelecek diyorum her zaman ki gibi de sonrada diş derdi başlar işte