aras41 Merhaba biz 6. Ay aşılarımızı 29.08.22 pazartesi olduk aşı yerimizde sertlik var bu neden olur olması normal mi ne yapmamız lazım bu durumu yaşayan var mı ?
Helokusunannesi Geçmiş olsun, ilaç dağılmamış, kolonyalı pamukla bir kaç gün ovarsanız hafif hafif geçiyor