mucizemmm_ Kızlar merhaba bu tatlıları yaparken nişasta yerine un kullanan varmi? Arada fark varmi ikisinin
Ebru-isil mucizemmm_ Mısır nişastası koyunca daha parlak oluyor.Buğday olanla denemedim. Unlu olanda güzel kaynatmak lazım yoksa çiğ un tadı gibi gelebilir.
mucizemmm_ Ebru-isil tariflere bakıyorum hemen hemen hepsinde nişasta var mesela 2 kaşik nişasta 2 kaşik un yazıyor tarifte bende 4 kaşik un koyuyorum 😂 şimdi tatli yapmak istedim aklıma takıldı acaba fark ne diye bis sorayım kızlara