asianbaby2019 Kızlar burun estetiği olan var mı ? Fiyatlar aşağı yukarı ne kadar acaba ? Kaç günde toparlandınız.Kışın olacağım eşim ve annem yanımda olacaklar 2 çocuğum var biri 18 aylık biri 3,5 yaşında
Bebekolll asianbaby2019 ben 6 7 sene once oldum burnumdan suan nefes alamiyorum egiriluk var cok zorr gecmisti nefs almak ozelikle cok zorluo onun disinda agri sizi pek yoktu suan teknoloji gelismise bilmiyorum silikon tampon flan koyuyorlarmis nefes alabiliyormusun iyi arastir kolay degil yani
Bebekolll asianbaby2019 bide bebegin var benimde iki tane ayni seninkiler yasinda kizlarim var ben suan bekliyorum bida olmam gerekiyor
Melekbas asianbaby2019 5 yil oluyor olali cok rahat agrisiz acisiz gecti antalyada yasamiyorum ama cok dikkat etmeniz gerekiyor ameliyattan sonra en ufak bir elinizin carpmasiyla bile sekli bozulabilir kisin olun yazin sicaktan cok odem ve sislik oluyor gunes kremi kullanin disariya cikmadan once lekelenme olmasin
asianbaby2019 Bebekolll evet kardeşim oldu ama başka şehirde oldu bende Antalya’dan düşünüyorum bu yıl olursam olurum yoksa olamam her şey uçuyor malum.Eşim kışın evde o evdeysen olayım diyorum
asianbaby2019 bencorapkadiniyim evet özelde olacağım özellikle memnun kalınan bir doktor tavsiyesi varsa çok mutlu olurum
asianbaby2019 Melekbas evet çok dikkat etmem gerek kışın olmayı düşünüyorum annem ve eşim evde olacaklar bana yardımcı olurlar diye hem dediğiniz gibi ödem olmasın istiyorum çok teşekkürler yorum için
asianbaby2019 Asyaveannesi04 doktoru kim acaba söylenmisiniz İstanbul’da olsam geri nasıl dönerim nasıl kontrol olunur bilemedim öyle yaptıranlarda varmış onu biliyorum ama
asianbaby2019 Asyaveannesi04 hangi tarafında oluyor ben İstanbul’u pek bilmiyorum Avrupa yakasında mı Asya da mı başka şehirde ameliyat olanlar varmış ama geri dönüş nasıl olur onu hiç bilmiyorum 😢
tugceo92 asianbaby2019 2015te oldum ben. Rinoplasti ameliyati. kemik egriligim oldugu icin mecburen estetikte giriyordu işin icine kemik kirilacagi için. Benim cok iyi gecmisti ozelde olmustum tabi o zaman 3000 vermistim suan ucmutur eminim ki. Agustos sonu olmustum ben. Kontrollere falan hep taksiyle gittik gunes isigina maruz kalirsan kanama oluyor direk sizinti seklinde. Benim hic agrim sizim olmadi bu arada. Tamponlar dikisler cok rahat cikti hic acimadi. Bisuru ilac veriyor zaten grip falan olmaman icinde ilaclar yaziyor dikisler varken hapsirma olmasin diye. Kremler yaziyor. Hastaneden cikinca sadece bi gece sizinti seklinde kanama olmustu benim 2 3 dk. Sonra pihtilasip kuruyunca nefes alamadim doktora gittim hemen sprey sıkıp almisti. Darbe asla almaman gerekiyor yillar gecsede darbeye karsi burnunu korumak zorundasin. Cikan kikirdaklari zaten veriyor sana buzlukta sakla diye olurda ilerde kirilma vs olursa diye. Ameliyattan sonra sol tarafim hic tikanmiyor artik duzeldi. Simdide sag tarafimda alerjiye bagli et oldugu icin zirt pirt tikanip basimi agritiyor. O eti yaktircam gecen sene 1500 fiyat vermisti lokal anestezili 15dk suruyor demisti.
asianbaby2019 tugceo92 çok güzel bilgiler vermişsiniz çok teşekkür ediyorum ameliyat öncesi bilgilenmek çok iyi oldu benim için.Size de geçmiş olsun ❤️🩹
tugceo92 asianbaby2019 rica ederim canım ne demek. Simdiden size de cok gecmis olsun. Gayet rahat bir ameliyat artik teknoloji gelistigi icin tamponlar falan eskisi gibi de degil silikon tampon koyuluyor. Rahat nefes alabiliyorsun. 1 gece hastanede kaliyorsun zaten. Dikkat etmen gereken en onemli nokta darbelere karsi kendini koruman🌼
asianbaby2019 tugceo92 çok çok teşekkür ederim önerilerinizi dikkate alacağım umarım bir an önce olur biterim 🙏
sarilokumumm asianbaby2019 2018 de Mayıs’ta oldum çok rahat geçti kemik eğriliği ve nefes problemi vardı 2017 de devlette ameliyat oldum tekrarlayınca sorunlar özelde estetikle oldum normalde 21 gün rapor vericekti 14. Gün işe döndüm morarma vs olmadı bende darbelere karşı korumak önemli oğlum 4 seneyi geçmesine rağmen bazen çarpıyor burnumun direği sızlıyor bir de ben çok araştırmıştım KBB doktorunun yapması daha iyi plastik cerrahiye göre işyerimizde o zamanlar bir doktor vardı plastik cerrahiye yaptırdım ama nefes alamıyorum onlar şekline önem veriyor daha çok demişti ben o zamanlar 4500 e olmuştum doktorum 2020 de 9000 diyordu şimdi 20000 e fln yaklaşmıştır iyileşme sürecim çabuk oldu benim bir de doğal yaptı estetik olduğunu ben söylemeden kimse anlamıyor söylesemde inanmıyor
asianbaby2019 sarilokumumm ayy ne güzel darısı başıma inşallah 🙏 sizin güzel geçmiş benim de güzel geçer inşallah 🌸🧿
Balim38 asianbaby2019 Canım ben istanbuldayım . Geçen bende paylaştım kimse yazmamıştı iyi oldu senin sayende bilgi edindim ☺️ Bende düşünüyorum Özelde şuan 20 binden aşağısı yok doktoru çok iyi araştırmak lazım yinede. Kışın olması daha iyi İnşallah ikinizde hemen olur biteriz 🤲🏻
asianbaby2019 Balim38 evet baya uçmuş ben de iyi güvenilir Bir doktor arıyorum tabi fiyatlar da uçuk olmasın istiyorum bir Yandan.Uamrım iyi bir doktor buluruz 🙏🌸
Seyma6 asianbaby2019 merhaba bende ekim kasım gibi ameliyat olmayı düşünüyorum Antalya’da bi kaç doktora sordum 18 bin 25 bin arası dediler
asianbaby2019 Seyma6 hangi doktorlar en çok öneri almış acaba bana baya uçuk fiyatlar söylendi.Mesaj olarak doktor yazabilir misiniz ? Fiyatlar iyi size verilen