Oğlum 11 aylık Cumartesi akşamdan beri burnu tıkandı akıyor klima ile uzun yolculuk yaptık ondan oldu sanırım ama başka hiç hastalık belirtisi yok Allah’a şükür ama uyuyamıyor yavrum ya sprey sıkıyorum çekiyorum defalarca daha evvel nezle için doktor sprey verdi onuda sıkıyorum ama yok fayda etmiyor çözüm önerisi olan var mı