Tuuba_gl Eminecak kimyonu sabah aksam iciyorum hatta kimyon cayinin tohumunu iciyorum bebege de gunde 1 cay kasigi veriyorum
Eminecak Tuuba_gl bende veriyordum ama alerjik reaksiyon gösterdi alninda kabarciklar çıktı herhalde kimyondan diye düşündüm bir kaç gün vermeyi kestim.
burcubagla0319 @Tuuba_gl benimde kolik bebegim var sakın otomatik sallanan ana kucağı almayın çok yavaş salladigi için ise yaramıyor. ben en sonunda bebek hamaklarindan aldim 4 aya gelelim ilk işim sallanmayi bıraktırma olucak
Sulekurt1 Benim kızımda kolik bebek bizede işe yaramadı ben Şuan maflor damla + kullanıyorum turuncu kutu işe yarıyor ve çok gazı var ise kuşlar verin ben kızıma arada veriyorum hem kabızlığa hemde gaza iyi geliyor
Elizkusannesi26 Tuuba_gl ben nurse harveys kullandım aynı zamanda biogaia kullanıyordum daha sinra doktorumuz vicol diye bir damla önerdi onun faydasını gördüm ama asıl faydayı kimyon içerek gördüm bebeğim kimyon içmeye başladıktan sonra çok rahatladı