babylove3003 Bebeğim daha 6 aylık sonrası için şimdiden almayı düşünüyorum kullanan memnun olan var mı?
Asyaveannesi04 babylove3003 ben geçen sene aldım bebeğim daha karnımdayken 120 TL gibi bir fiyata henüz kullanmadım ama bizde termosu felan da var memnunum