arkadaşlar selam, bebeğim tam 1,5 yaşında.
öyle kan ilacı demir ilacı çok fazla kullanmadım hatta demir neredeyse hiç kullanmadım kabızlık yüzünden. doktor da aşırı ihtiyacı yok beslenmesinden çok güzel karşılamış falan demişti. yani leke bu ilaçlar yüzünden değil. ayriyetten emiyor, su da çok içiyor. diş fırçası ve bebeklere özel temiz içerikli macun da aldım ama nedense böyle hafif leke oldu ön iki dişi. yakından ve dikkatli bakınca belli oluyor. ne yapmam lazım geçirmek için ve daha çok olmasını engellemek için? 🤎