Eliiif1 Bebeğim 2 aylık aşırı kucak bağımlısı, kucağımda uyuyor yarım saat bekliyorum yerine koyuyorum pat uyanıyor. Ana kucağında falan da durmuyor hiç bi işimi yapamıyorum bide suan 2 aylık ilerde agirlastiginda sürekli kucagim da tasiyamam ki
Wanderlust Eliiif1 simdiden endise etmeyin ilk 3 ay bagimlilik aliskanlik olusmaz bol bol kucaklayin yapisik yasayin her bebek ayni surecten geciyor evet cok cok zor bizler icin ama daha 2 aydir dunyada durun bismillah henuz sizden baska hicbir kokuyu hicbir tadi bilmiyor size tabi ki bagimli yasicak. 4.aydan sonra azaliyor inanin sifir uyku ile oturur pozisyonda sabahladim cok kez ama suan istesem de kucakta oyle saatlerce durma kucakta uyumaz iyi ki bol bol sarilip kucaklamis yapisik yasamisim zamaninda diyorum inanin geciyor bu gunler sizin endise etmeniz icin cok cok erken biraz daha sabir🌸