Dygnr yüzde yüz oynayamıyor, hala mızmız mesela benimki,ama bişeylerle beş dk bile oyalansa seviniyorum sizi çok iyi anlıyorum benim de mızmız bi bebeğim var, ağladığnda en azından herhangi bişeyle algısını dağıtabiliyosunuZ. Tabi bunlar bebekten bebeğe değişir ama ben artık hızlıca zaman geçsin konuşup kendisini ifade etsin modundayım orda rahatlicam gibi 😂