Wyz 17 aylık oğlum günde 2 kez banyo yaptırıyorum kendisine kalsa hiç çıkmayacak. Eğlenceli hale getirseniz oyuncaklar vs kafasına su dökerken içine küçük toplardan koyup 'aaa bak kafana top geliyor hahaha çok eğlenceli kızım oğlum' her neyse gülerek güldürerek yada böyle suyu kafasına dökünce su size de sıçramış gibi yaparak 'ay bende ıslandım yaa cok komik' gibi seyler söyleyerek dikkatini dağıtsanız? Çocuklar her şeyden anlıyor o an sizin gerginliginizi, nasıl olcak yaptırıp cikarayim bian once dusuncelerinizi bile. Benim oglum da cok miz miz surekli aglamakli bi cocuk ama dogdugu günden beri banyo sorunu yasamadk hic aglarken bile susmasi icin banyoyla oyaliyorum.